maandag 29 augustus 2016

Trendspotting

Trend alert! Zoek in de volgende foto's geen vijf verschillen, maar vijf trends:











1. Marble here, marble there, marble everywhere. Marmeren gelnagels zijn al een tijdje in, maar in combinatie met lichtroze en enkele gouden accenten blaast mijn nageliste de trend een nieuw leven in. Niet enkel mijn nagels mogen er aan geloven, maar ook mijn zonnebril. Opnieuw gecombineerd met goud en blijkbaar zowel groene als blauwe glazen, is deze Ibiziaanse zonnebril een echte blik- en zonlichtvanger ;).
2. Back on track: chokers. Weg van weggeweest en beter dan ooit tevoren overspoelt hét accessoire van de jaren 90 opnieuw het straatbeeld. Bij deze outfit kies ik niet voor de basic zwarte versie, maar waag ik me aan glinsterend goud en zilver.
3. White Tee vs Slipdress. Voor alles een eerste keer, maar in dit geval ook niet de laatste keer. Eerlijk gezegd nooit gedacht, maar een wit t-shirt onder een kleedje met spaghettibandjes vormt echt een topoutfit. Tegen de trend in draag ik de slipdress wel met een diep uitgesneden t-shirt.
4. Name sign bracelet. Klein maar zeer fijn, dat zijn deze persoonlijke en speelse armbandjes van bijvoorbeeld het label Moon Bracelets. Initialen, een koosnaam of je favo woord, Moon Bracelets laat aan jou de keuze! Perfect als cadeautje voor een vriendin, je pasgeboren nichtje of gewoonweg voor jezelf ;).
5. Ombre kiss. Net als marmer breidt deze ombre trend verder uit, van haarkleur naar lippenstift. Het make up merk NYX biedt een 2-in-1 lipstick aan met een donkere lippotlood en een lichtere lippenstift. Even de lippen over elkaar en je hebt een vernieuwend maar subtiel resultaat!

Zonnebril - JPajetta
Slipdress - Cezar
Sign bracelet - Moon Bracelets
Watch - Cluse
Lipstick - NYX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten